Logo magazínu

YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích

1/5
Prohlédnout znovu

YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích

Jak upozornil server 9to5Google, podobná funkce byla ve velmi omezené formě testovaná již minulý rok. Nyní se rozšířila a rozšířil se i test, narazit na něj mohou obyvatelé USA. | pex.com
Youtube vyvíjí algoritmus, který bude schopný rozpoznat produkty ukázané ve videích. | Google
„Experimentujeme s novou funkcí, která detekuje produkty zobrazené ve videích, včetně doplňujících produktů. Funkce bude zobrazena mezi doporučenými videi, uživatelé ji uvidí pod přehrávačem,“ uvádí YouTube. | Pixabay
Podle YouTube je cílem pomoci lidem získat informace o produktech, o kterých se ve videích hovoří. | Pixabay
Reálný cíl ale bude přiživit se na tzv. affiliate odkazech, které mohou být velmi lukrativní. Tedy Google by získával od firem podíl za to, že produkty vyjmenovává a přikládá k nim odkazy na obchody. | Pixabay

Po triumfu ANO náhlý odjezd ze štábu: Jednání u Babiše doma! Dorazili i Macinka a Turek

Výsledky voleb přehledně: Podívejte se, jak se volilo právě u vás!

Takhle se slavilo u Andreje: Babiš trsal na italský hit, podpořil ho syn a pak... Úprk do Průhonic!

Zdrcující Bubílková v povolebním vysílání Blesku: Fiala ať odstoupí! A rýpnutí do Hřiba

Příběh nesmrtelného hitu z vítězného štábu ANO: Babiš si frčí v rytmu opojení! Hymna fanoušků AC Milán i Michala Davida

Matyáška (†5 měs.) zavraždil táta?! Čtyřnásobná maminka nemá ani na hrobeček