Logo magazínu

Když za války nebylo co tankovat: Po Praze jezdila auta s prapodivnými kamny

2/7
Prohlédnout znovu

Když za války nebylo co tankovat: Po Praze jezdila auta s prapodivnými kamny

Problémy s pohonnými hmotami se řešily alternativními zdroji. Za války se tak jezdilo na dřevoplyn nebo svítiplyn. | Koláž Blesk.cz
Automobil na alternativní palivo před Národním muzeem, rok 1945 | ČTK
Auto Červeného kříže s generátorem F. Konečného na dřevité uhlí, roku 1935 | ČTK
Automobily na plyn před Palácem Koruna na Václavském náměstí, rok 1945 | ČTK
Autobus Praga TO na provoz s tzv. „dřevoplynem“ s generátorem Dokogen, který vyráběla firma J. Cankař ve Velkém Újezdu u Mělníka. | Archiv DPP
Automobil na alternativní palivo s bombou připevněnou ke karoserii, Německo roku 1939 | ČTK/Knorr + Hirth
Automobil na náhradní palivo, Londýn roku 1939 | ČTK/Scherl

Maláčová po nemoci a paruce prozradila přítele. Zaorálek promluvil o podpoře šéfky i obdivu

Smrt nejznámějšího bodyguarda slavných Zdeňka Zahradníka (†62): Pohřeb místo svatby!

Rány od první dámy: Lže Macron celému světu? Experti na řeč těla promluvili

Krádeže, vězení, pervitin, život na ulici. „V toxické psychóze jsem věřil, že jsem Ježíš,“ říká dnes úspěšný podnikatel

Jak se hubne u sousedů? Startují slovenské Extrémne premeny: Stanku (155 kg) a Rudu (190 kg) pojí boj s leukémií a touha po miminku

Meteoroložka Honsová vzpomínala na zesnulého kolegu Šrámka: Předpovědi plné radosti a obrovské energie