Vesmír se točí kolem asteroidu Andreje a černé díry Tomii. Český kosmonaut přináší špatné zprávy

Autor: nguan -
31. 7. 2019

V předposledním díle seriálu Český vesmír se dozvídáme, že žádná další planeta vhodná k životu neexistuje. Jediné, co český vizionář a kosmonaut Míra Čech objevil, je černá díra Tomia a asteroid, který pojmenoval Andrej. Ten má na rozdíl od Tomii velmi nízkou přitažlivost a je bohatý na vzácné kovy. Co ale bude dál?

Po strastiplné cestě vesmírem Míra Čech konečně pochopil, že jeho snahy na objevení lepší planety k životu jsou marné. „Teď už vím, že sliby, které jsem dal, nemůžu splnit,“ říká. Vesmír se točí pouze kolem dvou objektů – asteroidu Andreje a černé díry Tomii. Tyto dva objekty jsou si v mnoha věcech podobné, ale podmínky k životu bohužel nesplňují. 10. díl satirického seriálu můžete zhlédnout ve videu níže:

Kdo je Míra Čech?

Tento vynálezce a objevitel se již na základní škole potýkal s vadou řeči, která ho dostala do mnoha nepříjemných situací. I proto se zaměřil především na sebevzdělávání. Mezi témata, která ho nejvíce zajímala, patřila zejména fyzika, matematika, chemie a praktická věda. Řemeslnou zručnost získal na studiích truhlařiny a zámečnictví. Studoval VUT v Brně, ale nedokončil ji – rovnou se vrhl na dráhu vynálezce a objevitele. Oženil se s Jaruškou Novákovou a mají spolu syna. Jeho základním mottem je: Rodina, vlast, věda!

Jak celý jeho projekt dopadne? Mírovu cestu sledujte zde!

Pohřeb Karla Gotta

Parte Děti Karla Gota Rozloučení na Žofíně Záznam zádušní mše Hosté na zádušní mši O životě Karla Gotta Dědictví Bertramka

Hrob

Celé Česko truchlí. Zemřel Karel Gott, držitel čtyř desítek Zlatých slavíků. Jen málokterý umělec za sebou zanechá tolik děl, jako zesnulý zpěvák. Připomeňte si Mistrův život.

Vše o Karlovi Gottovi čtěte ZDE

st.rec ( 1. srpna 2019 10:31 )

To nebude jen vada řeči,poškozené myšlení je větší zhouba.

hafblaf ( 31. července 2019 12:25 )

Tušil jsem, že míří výš a nezůstane jen u České republiky. To už zachrání jen Bůh.

Keramika ( 31. července 2019 10:42 )