Pátek 26. dubna 2024
Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav
Polojasno 14°C

Komerční bance „padalo“ internetové bankovnictví. Spouštěla nový systém

Autor: ČTK - 
4. prosince 2017
20:05

Klienti Komerční banky měli během pondělního rána problémy s přístupem do internetového a mobilního bankovnictví. Podle mluvčího Komerční banky Pavla Zúbka souvisely komplikace s nasazovnáním nového systému online bankovnictví, ke kterému došlo o víkendu. Problémy, které se začaly projevovat dopoledne, byly v podvečer odstraněny.

Od dopoledne byly aplikace Komerční banky pro internetové a mobilní bankovnictví dostupné pouze omezeně. Během odpoledne pak byly zhruba na jednu hodinu zcela nedostupné, aby mohly být chyby odstraněny, což se podle Zúbka podařilo.

„Dnešní výpadek souvisel s plánovanou víkendovou odstávkou, kdy jsme nasazovali velké množství změn v internetové i mobilní bance,“ doplnil mluvčí.

Komerční banka je jedna z největších bank v Česku. Její služby využívá kolem 1,65 milionu klientů.

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Zobrazit celou diskusi