Největší sexisti pochází z Komerční banky
Anticeny Sexistické prasátečko udělované za necitlivé zobrazení ženy nebo muže v reklamě letos získaly reklamy například Komerční banky, firmy Avos nebo brněnského pivního šenku Čtyři růže.
Anketu vyhlašuje hnutí Nesehnutí, které klání sexistických reklam letos pořádalo už potřetí. Letos bylo nominováno rekordních 91 reklam, do soutěže pro veřejnost pořádané na internetu přišlo přes 10.000 hlasů.
V kategorii Ženy jako objekty letos suverénně zvítězila reklama Komerční banky na studentské konto G2. Banka se zájemce snažila přilákat mottem Užij si první bankovní styk. Reklama dostala 1119 hlasů.
V kategorii Ženy jako části těla vyhrála firma Avos. Reklama s mottem Postavíme vám ho a s obrázkem ženy s velkým poprsím získala 1575 hlasů.
V kategorii Další projevy sexismu, která zahrnuje stereotypní zobrazení rolí mužů a žen ve společnosti nebo sexistické reklamy zobrazující muže, na prvním místě opět skončila reklama Komerční banky Užij si první bankovní styk. Dostala 789 hlasů.
Ceny udílela i odborná porota. Za nejvíce sexistickou označila reklamu brněnského pivního šenku Čtyři růže s mottem "Milé dívky a ženy, máte problémy s nadváhou? Ošklivou pleť? Řídké vlasy? Přijďte k nám, je tu šero a všichni jsme ožralí".
mě se ta pivní teklama líbí, přijde mi vtipná i když mám nadváhu a řídké vlasy) Ale už od dětství vím, že po vypitých 4 pivech je u muže každá žena krásná Ale ty reklamy KB jsou příserný