Čtvrtek 28. března 2024
Svátek slaví Soňa, zítra je Velký pátek / Taťána
Oblačno, déšť 14°C

Vojta (11 měsíců) je hvězdou reklamy, kterou viděly 4 miliony lidí

Fotografie
 (Autor: internal)
Autor: Lenka Chvostová - 
12. července 2009
05:00

Reklamní spot s miminky na kolečkových bruslích se během několika dnů stal internetovou senzací. Jen v posledním týdnu si ho na síti prohlédly více než čtyři miliony uživatelů.

Asi ale jen málokdo tuší, že v téhle reklamě na minerální vodu účinkují české děti. Malým 'tvrďákem', který celý klip odstartuje podupáváním u magnetofonu, je i Vojta Müller z Prahy.

Reklama na francouzskou minerálku, ve které malý Vojta (11 měsíců) účinkuje, se natáčela v Barrandovských ateliérech. Vznikla ke 40. výročí písně z roku 1979 Rapper’s Delight skupiny Th e Sugarhill Gang, která byla pravděpodobně úplně první hiphopovou skladbou vůbec. Celý klip trvá 60 vteřin a při jeho přípravě bylo použito 96 zvláštních efektů.

362035:gallery:true:true

Hraje v celém spotu

Maminka Vojty, Lucie Müllerová, vzpomíná, jak ji napadlo přihlásit ho do konkurzu. „Náhodou mi to zavolala kamarádka, která viděla vylepený plakátek někde na sloupu,“ říká Lucie. „Já na to ale nakonec úplně zapomněla, a když jsem tam pak volala, říkali, že je konkurz už ten den. Nakonec jsem tam tedy nejela.“

O pár dnů později jí ale produkce zavolala a pozvala ji na druhé kolo konkurzu. A i když Lucka moc nečekala, že Vojtu vyberou, povedlo se. „Natáčeli jsme celkem čtyři dny a vše probíhalo v báječné atmosféře. Celý štáb byl k nám i dětem velmi milý, naprosto respektovali jejich potřeby,“ říká Lucie a je vidět, že na natáčení vzpomíná ráda. „Vojtovi bylo v té době osm měsíců a opravdu si to užíval. I když jsme po něm pořád něco chtěli, nebyl vůbec unavený.“

I tak ale Müllerovi nečekali, že se jejich Vojta stane jednou z největších hvězd reklamy. „Vůbec jsem netušila, kolikrát a v jakých pozicích se Vojta ve spotu objeví,“ říká Lucie. Když se pak celý klip objevil na internetu a Lucie si ho doma s manželem pustila, byli oba příjemně překvapeni. Vojta je totiž tím dítětem, které na začátku pouští magnetofon, podupává si do rytmu a objevuje se i napříč celým minutovým videem, když například přeskakuje ležící batolata, sjíždí zábradlí a tančí s ostatními dětmi.

Aktuální dění

 

Izraelsko-palestinský konflikt:

ONLINE dění v Izraeli Velitel Hamásu Iron Dome

Válka na Ukrajině:ONLINE dění na Ukrajině

nera ( 15. července 2009 13:09 )

Zrovna jsem si pročetla tuhle diskuzi a jsem opravdu znechucena . Nič proti tý reklamě, je docela povedená a vtipná, taky nič proti tomu že tam účinkují malé děti - určite mněli z natáčení srandu a aspoň se doma nenudili . Ale úprimně lituji to malé, jestliže ten Vechtrveslužbe co se tady naparuje je jeho rodič - tak agresivní neurotik/ička by mněl/a se sebou opravdu něco dělat. A to dřív než se to odrazí na dítěti. Prosím tě Vechtre, úprimně se nad sebou zamysli, dřív než mě taky vynadáš do chytrolínů.

hesch ( 12. července 2009 22:35 )

Ty jsou také roztomilé

bieseger ( 12. července 2009 21:35 )

Souhlas, takhle špatně provedená grafika se vidí málokde, ačkoliv u reklam to není nic neobvyklého

bramburek ( 12. července 2009 20:37 )

Něco jako dvd malí geniové,kdo to natočil jsem se nedozvěděla neměla ta voda bejt na začátku??Jinak dobrý pokus každý rád se koukne se zvědavosti.

beruna ( 12. července 2009 17:42 )

a nevkusné zneužití batolat k pitomé reklamě. Je to spíš jak reklama na horor Chuckey. A mimochodem - 40. výročí vzniku písně z roku 1979 ??? - nějaké divné počty.

Zobrazit celou diskusi