Nákupní centrum navštěvuje zhruba pět milionů zákazníků ročně, má rozlohu 26.000 metrů čtverečních a nabízí přes 70 obchodů. Mezi nimi jsou hypermarket Tesco, H&M, Lindex, New Yorker nebo Sportisimo. Klepierre centrum vlastnil posledních 12 let. V Česku firma podle svých internetových stránek provozuje také pražské nákupní centrum Nový Smíchov a plzeňské obchodní centrum Plzeň Plaza a na Slovensku centrum Danubia v Bratislavě.
"Novodvorská Plaza je skvělým rozšířením našeho portfolia v České republice. Nákupní centrum perfektně zapadá do naší fondové strategie, v rámci které centra přestavujeme a modernizujeme. Chceme se zaměřit na další investice do centra a vytvořit moderní maloobchodní destinaci pro okolní komunitu," uvedl Iain Fanthorpe ze společnosti Bluehouse.
Podle Vítězslava Doležala ze společnosti CBRE české komerční prostory většinou vlastní majitelé, kteří svůj majetek dlouhodobě drží. "A tudíž se prodávají zřídka. To spolu s nízkou výstavbou vede k tomu, že český trh trpí nedostatkem kvalitních komerčních investičních příležitostí," dodal.
Centrum Novodvorská Plaza se otevřelo v roce 2006 zejména pro zákazníky z Prahy 4 a 12 - tedy Lhotky, Kamýku, Modřan a Libuše.
Společnost Bluehouse byla založena v roce 2004. Je to soukromá investiční společnost zabývající se správou investic do nemovitostí se zaměřením na střední a jihovýchodní Evropu. Bluehouse spravuje kapitál ve čtyřech fondech.
V poslední době změnilo majitele několik nákupních center. Například skupina Pale Fire Capital loni prodala OC Šestka realitnímu podnikateli Romanu Pilíškovi a jeho společníkům. Česká spořitelna koupila do svého nemovitostního fondu ostravské obchodní centrum Nová Karolina. Řady nemovitostí se zbavil obchodní řetězec Tesco, který prodal mj. obchodní dům My v centru Prahy, třetinový podíl v nákupním centru Nový Smíchov či Obchodní centrum Letňany.