Z městské hromadné dopravy DSZO loni utržila 113,359 milionu korun, o rok dříve to bylo 113,344 milionu Kč. Počet přepravených cestujících činil zhruba 31,7 milionu, v roce 2016 jich bylo asi 31,5 milionu.
Mimo hlavní činnost, tedy provoz MHD, má společnost další podnikatelské aktivity, které jsou zdrojem příjmů a snižují ztrátu vzniklou provozováním MHD. Nabízí zejména reklamní a opravárenské služby. Celkové výnosy DSZO tak loni činily 257,355 milionu korun. K nárůstu mírně přispěly vyšší tržby za provoz MHD, podnik navíc přijal větší objem dotací na MHD.
Loni obdržel asi o 6,9 milionu korun více než v roce 2016, celkem 119,878 milionu korun. Zlín loni poskytl DSZO dotaci 99,204 milionu (oproti roku 2016 o 6,023 milionu Kč více), Otrokovice 14,827 milionu (plus 899.000 Kč), Želechovice nad Dřevnicí 686.000 korun (plus 4000 Kč), obec Bělov 142.000 Kč (minus 18.000 korun) a Zlínský kraj 5,019 milionu korun (stejně jako předloni).
Společnosti vzrostly náklady z 250,151 milionu korun v roce 2016 na loňských 257,355 milionu Kč. Meziročně v přepočtu na průměrný počet zaměstnanců loni ubylo sedm pracovních míst, DSZO tak zaměstnávala 314 lidí. Z toho bylo 182 řidičů MHD, o tři méně než předloni.
Vozidla dopravního podniku najela loni zhruba 4,94 milionu kilometrů, asi o 40.000 více než o rok dříve. DSZO ke konci loňského roku provozovala 93 vozidel MHD, konkrétně 53 trolejbusů a 40 autobusů. Osm autobusů, z toho dva kloubové, koupila nové. Letos plánuje nákup osmi trolejbusů, z toho jednoho kloubového, a také elektrobusu. Dále podle výroční zprávy chystá rekonstrukci ubytovny a přípravu žádostí o dotaci na rozšíření trolejových tratí a měníren.
Dopravní společnost Zlín - Otrokovice vznikla v roce 1995. Město Zlín v ní spolu se Želechovicemi nad Dřevnicí, které byly dříve jeho součástí, vlastní 87procentní podíl (obci z něj patří necelá 2,5 procenta), zbylých 13 procent připadá na Otrokovice.