Objem zprostředkovaných hypoték a úvěrů vzrostl o 28 procent na více než 14 miliard Kč. Společnost sjednala rovněž 19.000 cestovních pojištění a 11.000 životních pojištění. Aktiva ve správě Chytrého Honzy vzrostla o 39 procent na 345 milionů Kč.

"Věříme, že se nám výrazný růstový trend podaří udržet i v roce 2018. Chceme se stát nejnavštěvovanějším srovnávačem s možností sjednávat finanční produkty online i offline," uvedl předseda představenstva Chytrého Honzy Nicolas Eich.

Za loňský rok navštívilo webové stránky Chytrého Honzy více než 900.000 uživatelů a toto číslo by mělo nadále růst. Firma dodala, že v letošním prvním čtvrtletí spustí online nástroj, díky kterému bude možné sjednat komplexní pojištění motorových vozidel bez návštěvy kamenné pobočky pojišťovny nebo telefonování.

Od svého vzniku v roce 2009 Chytrý Honza získal více než 140.000 zákazníků. Vedle online srovnávače provozuje síť kamenných poboček a zákaznické centrum, v jehož řadách působí přes 1600 osob. Společnost má dva investory, a to investiční fond Jakuba Havrlanta Rockaway Capital a nizozemskou skupinu Aegon.