Eurosport je jeden z nejsilnějších sportovních programů na světě, který sleduje 133 milionů domácností v 54 zemích, včetně České republiky. Dosud v něm většinový podíl držela TF1.

"V uplynulém roce spolupráce s našimi partnery z TF1 jasně ukázala, že kombinace silné značky Eurosportu, široké sítě Discovery a znalostí jednotlivých regionů tvoří jedinečnou nabídku pro diváky, inzerenty a partnery," uvedl šéf společnosti Discovery Communications David Zaslav. Oznámená transakce podle něj potvrzuje strategii Discovery sledovat růst pomocí akvizic a partnerství.

Cena transakce podle vyjádření firem vychází z průměrné hodnoty Eurosport Group, která činí 902 milionů eur, a dále zohledňuje původní cenu a příspěvek za ovládnutí většiny. Od ceny byla naopak odečtena hodnota Eurosport France (85 milionů eur). TF1 očekává, že si 80procentní podíl ve francouzském Eurosportu ponechá minimálně do začátku příštího roku. Transakce podléhá schválení příslušných úřadů.

Discovery vlastní mimo jiné kabelové sítě Discovery Channel, TLC a Animal Planet.