Sedm a půl tisíce ručníků a stejný počet triček. S podporou bílé vlny vyrazili bojovat o extraligový titul hokejisté Liberce. A byl to působivý pohled, který fanoušci dosud znali jen z televize při přenosech duelů Stanley Cupu. Právě z NHL přišla do Čech akce zvaná 'white-out' - s její pomocí mají Tygři 'vybílit' Spartu. Kdyby takové množství sněhové barvy, které bylo k vidění včera v Tipsport Areně, měli k dispozici na nedávných závodech Světového poháru v lyžování v nedalekém Vesci, mohla by si jejich organizátorka Kateřina Neumannová dát s klidem nohu přes nohu. Na rozdíl od běžeckého areálu nebyl v hokejové hale snad jediný tmavý flek - všude vybíleno! Tedy s výjimkou ledu, který už tradičně zaplevelily reklamy. "Celá hala v bílém? Super akce! Je to inteligentní způsob, jak klub podpořit," těšilo třicetiletého příznivce Bílých tygrů. "Liberec hrál sice v modrém, ale jinak fajn nápad," uznali i sparťanští fans. Náklady na výrobu triček a ručníčků, jimiž ve vyhecovaných momentech domácí točili nad hlavami, vyšly zhruba na tři čtvrtě milionu korun. "Díky sponzorům celé akce však na white-outu není klub škodný," uvedl mluvčí Tygrů Jan Rachota. A co na to hokejisté? "Taková podpora nám určitě pomůže," mínili ti domácí. "To já doufám, že až budeme vyhrávat, tak lidi ty ručníky nahážou na led," vtipkoval před začátkem série forvard Pražanů Petr Nedvěd.