Počet aut se v metropoli zvyšuje každým rokem. Loni z počtu více než 1,3 milionu aut bylo téměř 1,04 milionu osobních. Z celkového počtu ujetých kilometrů jich ujela auta o hmotnosti do 3,5 tuny asi 21,12 milionu. Do širšího centra, tedy oblasti uvnitř městského okruhu, vjelo v pracovní dny průměrně 250.000 vozidel, z toho 240.000 osobních. Oproti předchozímu roku to je o 3,4 procenta méně. Vně městského okruhu projelo denně průměrně 346.000 aut, z toho 302.000 osobních, což je meziroční nárůst o 4,1 procenta.
Nejvytíženější komunikací byl stejně jako v uplynulých letech Barrandovský most, který denně přejede na 142.000 aut. Na druhém, třetím a čtvrtém místě jsou jednotlivé úseky Jižní spojky a na pátém Strakonická mezi Barrandovským mostem a Dobříšskou. Barrandovský most byl zároveň nejvytíženějším mostem, za nímž byl na druhém místě Hlávkův, který využilo na 67.000 aut.
Dejvický tunel projelo denně v průměru 96.000 aut. O zhruba 2000 méně aut projelo Brusnickým tunelem. Oba jsou součástí tunelového komplexu Blanka. Nejvytíženější křižovatkou bylo křížení ulic Poděbradská a Kbelská, kudy projelo 67.000 aut denně a takzvaně mimoúrovňovou to byla křižovatka 5. května a Jižní spojky.