„Samotnou stavbu bychom rádi zahájili ještě před koncem letošního roku v závislosti na průběhu majetkoprávního zajištění. Stavba by měla trvat maximálně 15 měsíců, předpokládáme však její dokončení do konce příštího roku," uvedl technický ředitel DPP Jan Šurovský. Zprovoznění trolejbusové linky číslo 119 v celém úseku předpokládá DPP začátkem roku 2024.

Trolejové vedení nebude po celé trase, ale pouze v jeho zhruba polovině a končit bude u Terminálu 3. Podnik pak vybuduje krátké nabíjecí vedení také na konečné na letišti a v garážích Řepy, odkud budou vozy na linku vyjíždět. Trolejové vedení bude měřit asi 11,6 kilometru a postaveny budou rovněž tři měnírny, a sice na Nádraží Veleslavín, Letišti Praha a v garážích v Řepích. Vybraná firma pak vybaví technologií novou měnírnu na Dědině, která vznikne při stavbě tramvajové trati z Divoké Šárky na Dědinu.

DPP nyní připravuje elektrifikaci linky číslo 140 mezi Palmovkou a Miškovicemi, která po zprovoznění na elektřinu ponese číslo 58. Podnik rovněž připravuje projekt elektrifikace autobusových linek v levobřežní části Prahy, a to autobusů číslo 131, 137, 176 a 191 a také linky číslo 201. Vedení města podniku letos v červnu uložilo připravit projekt elektrifikace i u autobusových linek 112, 136 a 150.