Tatra 607 byla největším lákadlem akce. Podle prezidenta autoklubu Jana Šťovíčka se kvůli politické situaci v 50. letech minulého století nikdy nasazení monopostu do ostrých závodů neuskutečnilo a Tatra prošla pouze závodními testy. Závodní vůz tehdy dosahoval maximální rychlosti 215 km/h. Podle pořadatelů je mimořádně hlučný, až 140 decibelů. V kopřivnické továrně byly vyrobeny celkem čtyři tyto vozy.

Vedle Tatry 607 byly k vidění například i parní automobily z druhé poloviny 19. století, legendární závod mezi Prahou a Bratislavou 1000 mil československých připomněly dobové sportovní vozy nebo první aerodynamický automobil na světě Tatra 77. Ve spolupráci s policejním muzeem byla vystavena také policejní vozidla od roku 1918 po současnost.

Součástí programu byla přehlídka dobových kostýmů nebo hudební doprovod. Pořadatelé odhadovali, že akci navštíví několik tisíc lidí.

Fotogalerie
16 fotografií

Mezi nejznámější české automobilové veterány patří Tatra 603