"Ema Bovaryová už v této interpretaci není vášnivou čtenářkou románů, ale současnou ženou, která chce o sobě dát vědět světu. Realizovat tuto touhu je dnes díky médiím a sociálním sítím velmi snadné, ovšem stejně tak iluzorní," popsala dramaturgyně Dagmar Radová.

V hlavních rolích se představili Táňa Malíková, Jiří Valůšek, Jiří Svoboda a Jan Lepšík.

Příběh Emy Bovaryové vznikl před více než 150 lety, ale hlavní hrdinka je podle HaDivadla postavou, která je příznačná pro celou moderní dobu a zůstává aktuální i dnes. Hlavní hrdinka románu je ženou venkovského lékaře a chce uniknout z nudy manželského života, najít samu sebe a dosáhnout výjimečnosti vlastního já. Marně hledá štěstí u milenců, přijde o všechny peníze, a nakonec spáchá sebevraždu.

Příběh dobře zapadá do dramaturgie nadcházející sezony HaDivadla, jejímž tématem je individualismus. Současná společnost podle autora úpravy a režiséra Ivana Buraje žije v představě, že je prakticky vše možné a stačí se pouze snažit. "Máme dojem, že v našich životech jde především o nás samotné a o naplnění našich snů a tužeb, které ale nejsou ve skutečnosti ani tolik naše, spíše jsou to zrecyklované a zreprodukované obrazy médií, sociálních sítí a popkultury," uvedl Buraj.

Flaubertův román z roku 1857 využívají divadla opakovaně. Divadelní ústav eviduje v České republice zatím sedm inscenací Paní Bovaryové na různých scénách a v různých úpravách. Jedinou brněnskou Paní Bovaryovou byla dosud v Divadle bratří Mrštíků Drahomíra Kočová v roce 1984.