Řidiči si přitom na první klimatizaci kabiny museli počkat až do roku 1995. "Z výroby jimi tehdy byly vybavené nové tramvaje typu T6," uvedla Hailichová. Autobusy a trolejbusy začaly mít klimatizační jednotku až okolo roku 2000 a postupně se montovaly i do starších typů trolejbusů, autobusů a tramvají. "Autobusy i trolejbusy mají v současnosti klimatizaci bez výjimky. Z 308 tramvají chybí v 77 vozech, z toho je však 51 takzvaných B vozů, kde řidič není, proto v nich není potřeba," vysvětlila Hailichová. Nyní už je klimatizace standardní součástí všech nových vozidel.
Dopravní podnik do klimatizací investuje statisíce korun ročně a v nových autobusech je pro řidiče ještě další zařízení, které jim zpříjemňuje službu. "Mají ochlazovače nápojů, do kterých se vejde běžná 1,5 litrová láhev," řekla Hailichová. Na některých konečných má dopravní podnik také takzvaný sodobar, kde si řidiči mohou vzít vodu. Ti, kteří takovou možnost na konečných nemají, běžně dostávají láhev s vodou při výjezdu z vozovny.