Reevesová přijela do Brna s doprovodným kvartetem. Klavíristu a dvorního aranžéra zpěvačky Petera Martina v něm doplňují ještě kytarista, kontrabasista a bubeník. Muzikanti pravidelně střídali elektrické a akustické nástroje podle toho, jak se měnila nálada koncertu. Repertoár Reevesové totiž sahá od jazzových standardů až ke skladbám s nádechem soulu, rhythm and blues a latinskoamerické hudby.
Prostor k vlastním sólům dostali muzikanti hlavně v úvodní instrumentálce. Pak už se vše točilo kolem Reevesové a hlavně kolem jejího hlasu. Zpěvačka zvládá něžné balady, jindy se jejím hlasem otřásal celý sál.
Z posledního alba Beautiful Life zazněla hned v úvodu třeba píseň Stormy Weather, úplnou novinkou v repertoáru Reevesové je aktuálně otextovaná skladba Infant Eyes od Waynea Shortera. Z povinného představování kapely v závěru koncertu udělala Reevesová originální píseň v rytmu tanga.
Osmapadesátiletá rodačka z Detroitu patří k nejvýraznějším hlasům současné jazzové scény. První cenu Grammy dostala v roce 2001 za živou nahrávku In the Moment, zatím poslední za loňskou desku Beautiful Life. Oceněním jiného druhu se v roce 2002 stalo pozvání na pódium při závěrečném ceremoniálu zimních olympijských her v Salt Lake City.
JazzFest začal v neděli dvojkoncertem klavíristů Craiga Taborna a Shaie Maestra. Hlavní část festivalu potrvá do konce dubna, pak ho ještě 17. června završí společným vystoupením klavírista Chick Corea a vokalista Bobby McFerrin. Oba už v Brně hráli sólově, tentokrát vyhlášení improvizátoři spojí síly.