Elektronické tabule na čelech a bocích tramvají, trolejbusů či autobusů, které se montují i do starších vozidel, už plastové tabulky v Brně téměř stoprocentně vytěsnily. "Trolejbusy a autobusy už je mají všechny. Zbývá jen několik tramvají typu K2 s umělými tabulkami, které jezdí jen na lince 2," vysvětlila Hailichová.
Všechny vyřazené cedule, ale i označníky ze zastávek včetně stojanů, smaltovaných tabulek názvů zastávek a čísel linek skladuje dopravní podnik ve vozovně v Pisárkách. Podobně jako se nevyrábějí plastové cedule, tak už zmizely i smaltované tabulky, protože na zastávkách se po zavedení integrovaného dopravního systému objevily označníky, na kterém jsou veškeré informace o zastávce. "Nejčastěji mají lidé zájem o smaltované cedule z označníku se symbolem tramvaje či trolejbusu, o cedule s číslem linky či seznamem zastávek. Ty se prodávají nejvíce, jsou za symbolickou cenu," řekla Hailichová.
Ceny jsou stanovené a spíše symbolické u všech artefaktů. Plastové cedule z vozidel stojí desetikorunu. Čísla ze smaltu 20 korun, označník 100 korun a název zastávky 50 korun. "Občas si nechá i nějaký zaměstnanec něco na památku, ale jsou to jen jednotlivci," doplnila Hailichová.
Žádný archiv pozůstatků provozu si dopravní podnik nedělá, ale staré označníky a cedule dává do Technického muzea v Brně, aby památka zbyla i těm, kteří starší epochy provozu městské hromadné dopravy nezažili.