Bůh masakru představuje velkou hereckou příležitost pro představitele čtyř hlavních - a jediných - postav. Na Mahenově scéně si úlohy rodičů rozdělili Tereza Groszmannová, Petr Bláha, Klára Apolenářová a Petr Halberstadt.
Zápletka se odvíjí od rvačky dvou jedenáctiletých chlapců v parku. Rodiče se potkávají, aby v přátelské atmosféře sepsali hlášení pro pojišťovnu. "Záhy se jejich maska změní a nastanou opravdu děsuplné situace," uvedla dramaturgyně Ilona Smejkalová.
Hra je zároveň studií partnerského soužití. Podle Smejkalové se v inscenaci v určitých okamžicích pozná každý, kdo s někým žije nebo žil.
Nyní čtyřiapadesátiletá Reza vydala Boha masakru v roce 2006. Hra se brzy svým úspěchem vyrovnala staršímu titulu Obraz, který znají návštěvníci Městského divadla Brno nebo Buranteatru. Také Bůh masakru se již hrál na řadě českých scén od Chebu po Uherské Hradiště, ovšem v Brně zatím ne.