Autor: http://www.nahoda.com/

Je zajímavé, jak intenzivní péči věnujeme svému autu, domácnosti, zdokonalování se v jazycích a často zapomínáme, že je tu někdo, kdo si naši nepřetržitou péči zaslouží mnohem více – my. Právě proto je tu Veronika Vinterová, její tým a prostá myšlenka. „Chcete se seznámit a žít šťastně až do smrti? Naučte se mít rádi sami sebe, pak je velká šance, že se k vám přidá někdo další.“ To funguje. Mít svou seznamku s přidanou hodnotou pro ty, kteří chtějí pro sebe a svou životní spokojenost skutečně něco udělat, napadlo Veroniku ještě coby vysoce postavenou bankovní manažerku. Její klienti byli vesměs pekelně bohatí, měli všechno, a přesto nebyli šťastní. Ptala se proč a odpověď našla. Většině z nich nefungovaly nebo úplně chyběly partnerské vztahy.

Autor: http://www.nahoda.com/

Opustit skvěle placený post v bance a vrhnout se do nejistých vod podnikání, to chce odvahu!
Věřím, že vše se v mém životě děje, jak má. Jednak jsem cítila, že potřebuji změnu, že se chci vymanit ze spárů velké korporace a být svým pánem. Zároveň mě nadchla ta obyčejná myšlenka dělat lidi šťastnými. Pěkně to do sebe zapadlo a jedinečný koncept byl vlastně na světě. Obrovskou oporou mi na počátku byl můj muž, který mě bez výhrad podporoval. Právě on mě přesvědčil, že chci-li podnikat na úrovni, je důležité mít od samého začátku reprezentativní prostory. Už pár týdnů po otevření našich kanceláří na pražských Vinohradech se ukázalo, jak důležité toto rozhodnutí bylo. Klienti se u nás cítí bezpečně a pohodlně, vědí, kde nás hledat, když je třeba. Toho by se bez pevného zázemí nikdy dosáhnout nepodařilo. Bez zázemí a kvalitních lidí samozřejmě. To byla má další obrovská výhra. Podařilo se mi do Náhody zapojit kvalitní a spolehlivé lidi, kteří svou práci dělají srdcem. Na kvalitě, spolehlivosti, bezpečí a individuálním přístupu jsem svou agenturu postavila a její založení považuji za jedno ze svých nejlepších rozhodnutí v životě.

Autor: http://www.nahoda.com/

Jaký je rozdíl mezi seznamovací a rozvojovou agenturou a obyčejnou seznamkou?
Koncept je postaven na osobních vztazích klientů a našich konzultantů, kteří fungují vlastně jako průvodci k novému vztahu. Cestou se s klienty, podle jejich zájmu, na některých místech zastaví. S někým u psychologači u vztahového kouče, s někým u sex-kouče nebo stylisty. Důležité je dovést klienta k jeho partnerovi tou správnou cestou. Nic nevynechat, ale ani se nikde zbytečně nezdržovat. Tohle u klasických seznamek, postavených na virtuální komunikaci, získat nelze.
Rozhodnete-li se obrátit na seznamovací agenturu, většinou už nějaký čas svého partnera hledáte. Je tedy možné, že v některé z fází seznámení potřebujete trochu popostrčit. Na nás je tuhle část odhalit a spolu s vámi na ní zapracovat. Tím se v obyčejné seznamce také nikdo nezabývá. V neposlední řadě našim klientům nabízíme bezpečnost. Jednak v rámci naší služby „individuální vyhledávání“ všechny vytipované partnery předem osobně ověřujeme, jednak v rámci naší databáze může každý z klientů požádat o osobní ověření. Takový profil pak opatříme razítkem a všichni vědí, že jsme jeho majitele osobně viděli. Klienti tak mají jistotu, že se nepotkají s nikým neprověřeným. Tato služba je u agentur, kde hraje roli především kvantita, zcela nemožná.

Autor: http://www.nahoda.com/

Jaké služby klientům nabízíte?
Vždy vycházíme z individuálních potřeb a představ každého. Naši klienti nás také nenechají zlenivět a za pět let existence se naše služby intenzivně rozrůstají právě díky jejich požadavkům. Co se týká psychiky, začínali jsme s klasickou psychologickou poradnou. Dnes už má řada klientů svého vlastního životního či managerského kouče. Velmi vyhledávanou službou je také sex-koučink. Zábrany v sexu bývají jednou z častých příčin života singles. Potřebují-li klienti změny ve své fyzické kondici, oceňují spolupráci s dietoložkou nebo fyzioterapeutem. U změny image vám stylistka nejdříve udělá vítr v šatníku a pak vás vezme na nákupy. Obléknete kousky, o které byste na věšáku ani okem nezavadili, věřte mi. Pak jsou tu jednotlivé kurzy a programy, které našim klientům zpestřují putování k partnerovi, od Večerů pro muže přes randeologa a jeho postřehy až k Renesanci ženství, která je mým dítětem a je velmi oblíbeným programem. Jednoduše řečeno – vše co budete k seznámení potřebovat, najdete v Náhodě.

Autor: http://www.nahoda.com/

Zdá se, že cesta k partnerovi bude stát vaše klienty nejen hodně času, ale asi i peněz?
Nejsme rozhodně agenturou pro každého. A to byl od začátku můj cíl. Spolupracovat s lidmi, kteří si mohou dovolit ten luxus věnovat se sami sobě a zároveň si ho mohou dovolit zaplatit. Naší cílovou skupinou jsou manageři, úspěšní podnikatelé a majitelé firem. Lidé se středními a vyššími příjmy.

Jak se o vás tato skupina klientů dozvídá?
Asi jako všude nejlépe funguje osobní zkušenost a doporučení od přátel. Hodně se nám osvědčilo vydávání voucherů, kdy naši spokojení klienti obdarují Náhodou někoho blízkého. Ale to by samozřejmě, zejména pro službu individuálního vyhledávání partnerů, nestačilo. Vzhledem k tomu, že jsme na trhu již pět let a máme skutečně bohaté zkušenosti, jsem často oslovována médii. Naštěstí už jsem dnes v takovém postavení, že si mohu vybírat, s kým spolupracovat a s kým ne. Tím se mi také daří oslovovat přesně naši klientelu. Navíc děláme pravidelné průzkumy a ankety mezi našimi klienty, takže médiím máme stále co nového nabídnout. Tyto výsledky mají cenu zlata také pro nás. Na jejich základě jsme již několikrát upravovali strategii nebo i lehce měnili směr. 

Autor: http://www.nahoda.com/

Chystáte nějaké změny i uvnitř agentury?
Jsme letos na trhu pět let. Zaregistrovalo se u nás více než dvacet tisíc klientů, máme stovky seznámených lidí. Těch, kteří s námi intenzivně pracují na svém osobním rozvoji, jsou více než dvě stovky. Za sebou máme několik svateb, dokonce i jedna dvojčata, a tak máme i mnoho důvodů slavit. Chceme odměnit nejen sebe, ale i naše klienty. Chystáme pár zajímavých akcí, které jsou právě v plenkách, a tak bych si je raději nechala pro sebe. Asi největší změna v poslední době je to, že se hodně soustředíme na systematický rozvoj člověka, který touží po kvalitním vztahu. Myslím si, že nejlepší cesta k životnímu partnerovi je přes hluboké sebepoznání, proto jsme před rokem rozjeli tzv. TOP program. V něm klient projde nejprve takovou osobní inventurou, prozkoumá svou životní energii a charakter, přijme odpovědnost za své štěstí a vztahy, lépe definuje své hodnoty, talenty a životní poslání. Teprve na základě tohoto společně hledáme životního partnera. Právě tady jsme společně schopni dojít k opravdové životní změně, k sebepoznání, sebepřijetí a sebelásce. Jinak jsme připraveni dál odvádět kvalitní práci a těšit se na spokojené partnerské vztahy.

Autor: http://www.nahoda.com/

Zajímá vás, jak se seznámit s Náhodou, kolik za to a ještě něco navíc? Celý článek si přečtete zde

(Rozhovor s Veronikou Vinterovou vedla Monika Čermínová)

www.náhoda.com