Realitní trh je opět na vrcholu a kupující čekají na nemovitosti často déle než půl roku. Pečlivě sledují, co se na realitních serverech šustne. Vaší nově zveřejněné nabídky si všimnou v řádu několika hodin, a proto by měla být již od začátku perfektní. Nebude čas ji vylepšit. Velkým problémem ovšem bývá cena. Kupující se po měsících hledání a čekání na vhodnou nemovitost orientují na trhu lépe než vy. Pokud cenu přestřelíte, neodpustí vám to, pokud podceníte, smlsnou si na vás. Využijte aktuální trendy k tomu, abyste maximalizovali svůj zisk z prodeje nemovitosti. 

Autor: profimedia.cz

Správná cenovka

Také byste nejraději stanovili cenu podle toho, co si chcete za utržené peníze koupit? Zapomeňte na to. Základem tržní ceny je srovnání s dalšími nemovitostmi, které se prodaly v dané lokalitě. Chcete-li si být jisti, že jste cenu stanovili správně, využijte na internetu nabídku online odhadu zdarma, který využívá pro přesné určení i cenové mapy.

První dojem

Jak zajistit, aby váš inzerát předčil konkurenční nemovitosti? Pomůže vám nový trend – home staging. Do bytu si pozvete designéry, kteří dokážou upravit interiér tak univerzálně, aby se líbil co nejširšímu okruhu možných zájemců. Sebelepší příprava ovšem nemá velký efekt, pokud nedokážete nemovitost dobře vyfotit. Žádejte proto od realitní kanceláře mimo jiné i služby profesionálního fotografa. 

Autor: profimedia.cz

Spolehlivá kancelář

Jak si vybrat ve velkém množství realitek? Rozhodujte se podle rozsahu služeb, které nabízí v rámci dohodnuté provize. Dobrá realitka se postará o kvalitní prezentaci, a navíc dokáže udržet váš inzerát na předních příčkách realitních serverů. Měla by mít vlastní právníky, kteří obratem zareagují na vaše dotazy a požadavky. A od makléřů si nezapomeňte vyžádat pravidelné reporty o návštěvnosti inzerátu a počtu zájemců.

Vyplatí se exkluzivita?

Dejte realitní kanceláři exkluzivitu, ale smlouvu omezte na 3–4 měsíce. Jen tehdy totiž zainvestuje maximum času a peněz do prezentace a inzerce