Smíchovský pivovar zahájil netradiční spotřebitelskou soutěž 12. března. Soutěžilo se celkem 20 dní v 67 městech po celé ČR. Staropramen rozdal 145 sudů piva, přes 60 vstupů na festival Rock for People, nespočet voucherů do Potrefené husy a zaplnil Staropramen Skybox v O2 areně fanoušky Robbieho Williamse.
Hledání poslední prémiové skrýše, jejímž partnerem se stal multižánrový festival Rock for People, odstartoval moderátor Evropy 2 Patrik Hezucký ve 14 hodin na náměstí Republiky. Soutěžící museli podle zadaných souřadnic absolvovat orientační běh po Praze, zodpovědět správně soutěžní otázky a v cíli najít „skrýš“, ve které se nacházel poukaz na sudy ležáku Staropramen Granát a hned osm lístků na festival Rock for People.

Vítěz mohl být jen jeden, nicméně soutěžily celé party, které se pak o výhru spravedlivě podělily. Po úspěšném lovu si dali všichni společně v areálu Pivní Pohotovosti v blízkosti pivovaru vychlazené pivo a připili si na 145. výročí Staropramenu. Mezi soutěžícími, vznikla nová přátelství, výhru si užijí spolu, nebo se společně sejdou na Rock for People. „Bylo vidět, že to lidi hrozně baví a že do toho jdou týmově, vládla tady milá a přátelská atmosféra a já už se taky těším, až si ulovený soudek pěkně vychutnáme na nějaké domácí akci,“ dodal Patrik Hezucký, který celou akci moderoval.
V průběhu celé soutěže měli lovci možnost hledat skrýše na veřejných místech podle nápověd souvisejících s pivovarem Staropramen a zadaných GPS souřadnic zveřejňovaných na facebooku a stránce www.145let.cz. „ Celá soutěž proběhla za velkého zájmu našich fanoušků. Všem bychom tak chtěli poděkovat za účast i nadšení, které do hledání vložili. A doufáme, že si výhru náležitě a se svými přáteli vychutnají,“ říká závěrem Michal Šlechta, manažer značky Staropramen.