Jedním z výsledků, které se projeví již za nějaké dva roky, bude například i představení luxusního nástupce neúspěšného modelu 166, který by se měl snad konečně stát skutečným konkurentem například pro BMW řady 5. Nebude vázána na stávající model, přijde se zabijáckým vzhledem a zřejmě i s pohonem zadních kol. Kromě toho se u velké Alfy objeví i natáčení zadní nápravy, které údajně umožňuje mnohem lepší kontrolu přenosu síly na cestu u vozu se zadním náhonem. Jeho možnou přetáčivost ale bude ještě hlídat i elektronika v podobě protiprokluzového a stabilizačního systému. Automobilka slibuje, že nástupce, který zřejmě ponese označení 168 bude nejenom větší, ale posune se i kvalitou minimálně o třídu výše.
Alfa Romeo 168

                                                    (autor: )
                                                
Nový šéf Alfy Romeo Daniele Bandiera se pustil do uzdravení této stále kulhající značky s velikou vervou. Kromě jiného změnil budoucnost všech modelů u automobilky.
 
     
     
    