2. kampaň: Dobrá Elektřina
Druhým klientem, kterého oslovil koncept Dobrého výrobku, byla společnost RWE, patřící mezi největší dodavatele elektřiny a zemního plynu u nás. Jejím cílem bylo přesvědčit lidi, že mohou na ceně za silovou elektřinu ušetřit.
Spolu s mediální agenturou jsme vybrali tituly a formáty, které nejlépe odpovídaly cílové skupině, na kterou se odborníci z RWE chtěli zaměřit.
Kampaň byla rozvržena do tří fází, z nichž se každá zaměřovala na jinou problematiku. V souladu s tím byly připraveny odpovídající texty a vizuály. Díky televizním spotům jsme měli možnost Dobrý výrobek propojit se standardní kampaní RWE pomocí celebrity, která je již několik let tváří této společnosti.
Ke klasické kampani Dobrého výrobku využila společnost RWE možnosti výroby letáků ke kampani Dobrá elektřina na míru, které byly k dispozici pro klienty na všech jejich pobočkách.
Microsite www.dobryvyrobek.cz obsahovala kromě doplňujících informací o kampani také kontaktní formulář k soutěži o deset let elektřiny zdarma a povedený video spot.
Dobrá Elektřina:
- o 10% nižší cena silové elektřiny
- garance nezvýšení ceny
- soutěž o elektřinu zdarma
- nejlepší zákaznický servis
- NONSTOP zákaznická linka
- široká síť zákaznických center
- aplikace RWE ONLINE SERVIS
- zákaznický program RWE PREMIUM