Podle reklam Ozzy Osbourne pil z plechovek nízkokalorického ledového čaje, přičemž na nich po sobě zanechal stopové množství DNA ve slinách. Na každé, po vypití zmačkané plechovce uložené v průhledné krabičce s označením „oficiální DNA vzorek“, pak byla umístěna samolepka s muzikantovým podpisem, s číslem a datem odběru.
Deset limitovaných kusů se prodávalo v rámci propagační akce americké společnosti na balenou vodu Liquid Death, se stylovým názvem Infinite Ozzy. Prázdné plechovky obsahující genetický materiál stárnoucí rockové hvězdy se vyprodaly, a to i přesto, že jejich cena činila neuvěřitelných 450 amerických dolarů (necelých 10 tisíc korun).
Ozzy Osbourne v roce 2016 v Praze Blesk TV
Prodejci tehdy s nadsázkou nabízeli možné využití Ozzyho DNA. „Až to technologie a federální zákony dovolí, můžete si vytvořit Ozzyho klon a užívat si ho po stovky let,“ uváděl k tomu hlas v reklamě, a zároveň ujišťoval diváky: „Tohle není vtip.“
Sám Ozzy k tomu pak doplnil: „Klonujte mě, vy bastardi.“ Ozzyho fanoušci si tak mohli domů odnést kousek hudební historie – nebo alespoň sliny jednoho z nejvýraznějších rockerů všech dob.
Produkt, ačkoliv ve své podstatě naprosto šílený, se očividně trefil do vkusu fanoušků zpěváka, jenž se proslavil jak svou hudbou, tak i svými excentrickými vystoupeními – jednou ostatně na pódiu ukousl hlavu netopýrovi.
Ti, kteří nejsou s jeho tvorbou příliš obeznámeni, ho zase mohou znát z notně bizarní reality show Osbournovi z roku 2002, ve které vystupoval se svou rodinou. Není však sporu o tom, že byl zcela jedinečný... a to naprosto ve všem, co dělal.