Řekla jste, že některé situace ze Studny jste znala i ze svého života. Můžete uvést příklad?

„Ani ne tak situace, nikdo mi barák nad rozbitou hlavou nezapálil. Spíš se mi zdál povědomý charakter role Davida Švehlíka. Člověka, jehož vztahové ambice jsou větší než sociální schopnosti. Pod charismatem schovává vnitřní nejistotu nebo zraněnost, kterou přebíjí velkými gesty.“

Znala jste někoho podobného?

„Tak trochu znám toxické vztahy. I to, jak člověk postupně začne být zmatený, manipulovatelný, tedy přestane být schopen správně vyhodnotit situaci, obzvlášť když k tomu přispěje izolace od okolí, samozřejmě ve jménu velké lásky.“

Je podle vás lepší zůstávat v toxickém vztahu, nebo raději odejít?

„Rozhodně odejít. O tom je Studna. Je zajímavé, jak to starší generace nejsou schopny připustit. Na premiéře byly v reakcích mezi generacemi propastné rozdíly. A to tváří v tvář faktu, že by si Máňa odchodem zachránila život.“

Co je hlavní příčinou tragédie, o níž jste točila?

„Myslím, že nebyla jedna hlavní příčina. Spíš spousta různých okolností a povahových rysů jednotlivých aktérů. Ty postupně přilévaly olej do ohně.“

Dočtěte zadarmo celý článek
Pokračovat ve čtení snadno můžete po registraci.
  • Registrace je pro vás zcela zdarma.
  • Získáte přístup k veškerému bleskovému obsahu.
  • Užijete si bonusové akce a výherní soutěže.
Pokračovat ve čtení