Talentovaná podnikatelka moc dobře ví, jak zúročit roky zkušeností před kamerou i za ní, takže když se na ni vévodové ze Sussexu obrátili s nabídkou interview, neváhala ani na vteřinu. Exkluzivní rozhovor, v němž zazněla rasistická obvinění královské rodiny, ale i pohlaví druhého dítěte Meghan, natočila produkční společnost Harpo Productions, kterou vlastní právě Winfreyová.

Rozhovor následně prodala televizní stanici CBS za částku 7 milionů dolarů, v přepočtu přes 155 milionů korun. Informoval o tom deník The Washington Post. Důvod, proč se Winfreyová obrátila na zvolenou stanici a nikoliv na některé populární streamovací služby, jako je například Apple+, je podle historičky z Harvardské ekonomické školy Nancy Keohnové taktický.

Video: Harry a Meghan: Nejzásadnější okamžiky ostře sledovaného páru

Video
délka: 06:40.40

Harry a Meghan: Nejzásadnější okamžiky ostře sledovaného páru Mall.tv

„Uvědomila si, že CBS v neděli večer sleduje široké spektrum diváků a do určité míry seriozní rozhovor by mohl k televizním obrazovkám nalákat spoustu lidí, kteří se zapojí i na sociálních sítích.“ Přesně to se stalo.

Rozhovor v den americké premiéry 7. března a britské o den později, celosvětově sledovalo téměř 50 milionů lidí. Za neuvěřitelně obrovskou a prakticky bezplatnou reklamu před odvysíláním může Oprah vděčit světovým médiím, která na zpověď upozorňovala dlouho dopředu, a sociálním sítím.

K interview koupila práva Česká televize, která ho pod názvem Meghan a Harry v rozhovoru s Oprah Winfreyovou odvysílá na ČT2 ve čtvrtek 1. dubna večer. Celý rozhovor bude v českém znění, nadabovaný. Oprah bude mluvit hlasem Zuzany Slavíkové.

VIDEO: Megxit. Proč si rebelové Meghan a Harry nikdy finančně nepohorší

Fotogalerie
73 fotografií