Páchnoucí ryby i plata jogurtů: Zásilkovna zveřejnila kuriozity, od lidí to schytala
Co vše napadne lidi poslat prostřednictvím samoobslužných boxů, zveřejnila společnost Zásilkovna. Klient například nacpal schránku platy jogurtů, další poslal balené ryby, které ve schránce otřesně zapáchaly. Diskutující se ale do společnosti pustili a nenechali na ní nit suchou.
„I když byly jogurty bez laktózy, posílat je ve 33 stupních přes Z‑BOX není dobrý nápad. Přesto se našel odvážlivec, který se rozhodl je přes naši mobilní appku odeslat a jogurty naskládal rovnou do dvou schránek,“ popsala logistická společnost na sociální síti.
Přidala i další kuriozitu. „U jiného Z-BOXu jsme obdrželi hlášení: ‚Pošlete technika, Z-BOX silně zapáchá.‘ Technik pak objevil vakuově balené ryby,“ uvedla společnost. K oběma případům, které se odehrály na Slovensku, přidala i apel, že co se může zkazit, do zásilek nepatří. Lidé se snažili poslat i rybičky, včely, mládě hada, cvrčky nebo žížaly.
Od diskutujících to ale společnost v komentářích pořádně schytala. „Že by karma? Mně jste sebrali pojištěný balík a nedostala jsem nic ani já a ani paní, které jsem ho posílala,“ uvedla Lenka. „Kdybyste dodržovali, co slibujete, a sváželi balíky včas, nic se nezkazí,“ přidali se další nespokojenci a objevily se i stížnosti na komunikaci s nimi jako s klienty.
Našli se ale i lidé, kteří se firmy zastali. „V životě by mě nenapadlo posílat takhle potraviny. A ještě se pak lidé diví, co se dá přepravit a co ne,“ napsal Honza. „Páni, tolik negativních komentářů jsem nečekala. Musím zaklepat, zatím mám se Zásilkovou jen dobré zkušenosti,“ dodala Lenka.
Pamatuji, jak se na podzim v období honů posílali poštou zajíci a bažanti v pohodě.