V roce 2021 se vévodkyně ze Sussexu chlubila, že chystá feministický seriál o dívce jménem Pearl. O čtyři roky později žádný takový projekt odvysílán nebyl a nyní je jasný i důvod. Brunetce je vyčítáno, že její počin je plagiát...
Ozvala se totiž britská spisovatelka a ilustrátorka Mel Elliottová a dala jasně najevo, že projekt, pod nímž byla Meghan podepsaná jako výkonná producentka, se až přílišně podobal její vlastní knižní sérii Pearl Power.
„Meghan je feministka, která se zastává jiných žen, takže jsem byla zklamaná a zmatená, když jsem viděla, jak podobný byl pořad ‚Pearl‘ od Netflixu mé vlastní Pearl Power, která byla vytvořena o sedm let dříve,“ uvedla pro Daily Mail umělkyně s tím, že si není jistá, zda šlo ze strany Meghanina týmu o záměr, nebo náhodu. Podobnosti mezi oběma díly byly ale natolik zásadní, že se musela ozvat.
První video Meghan Markleové na instagramu Instagram
Obrátila se proto na právníky, žádná reakce ze strany Netflixu ani nadace Meghan ovšem nepřišla. Jen se následující rok objevila zpráva, že pořad se ruší, a to z důvodu poklesu počtu předplatitelů. Mel Elliottová se navíc potýkala se zdravotními problémy, proto také s pravdou ven vyšla až nyní. Stále ale čeká, zda se vyjádří i Meghan.
Člověk by rád věřil, že Američanka, která se provdala do britské královské rodiny a následně se spolu s Harrym přestěhovala nejprve do Kanady a následně do Montecita v Americe, měla prostě jen smolnou ruku při výběru tématu. A že projekt, na němž se měl podílet i manžel sira Eltona Johna (78) David Furnish (62) nebyl „vykradenou kopií“ a jednalo se jen o nešťastnou náhodu a omyl.
Jenže ruku na srdce, v případě Meghan se ani zdaleka nejedná o první malér podobného typu. Už několikrát byla kritizována za to, že se „inspiruje“ jinde. Její aktuální pořad o vaření někomu až moc připomíná show Pamely Andersonové (57), ale zároveň i její podcast Confessions of a Female Founder má stejný název jako již starší pořad... A když se nedávno vévodkyně chlubila novým logem své značky, ozvala se starostka městečka Porreres na Mallorce s tím, že je logo nápadně podobné historickému erbu města. A v případě značky American Riviera Orchard už Meghan dokonce měnila název na As Ever. Není to už moc náhod najednou?