Poslechovost Evropy 2 se proti prvnímu pololetí zvýšila o 10.000 na 858.000 lidí denně. Radiožurnál zaznamenal pokles o 2000 na 833.000 posluchačů a Frekvence 1 s nárůstem o 3000 posluchačů na 814.000. "Rozdíly mezi Frekvencí 1, Radiožurnálem a Evropou 2 jsou v rámci statistické chyby," podotkl Pavel Šimoník ze STEM/MARK.
Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s 615.000 posluchači, což je o 37.000 víc než v předchozím období. Následuje Blaník s nárůstem 12.000 na 581.000 lidí a za ním Kiss, Country radio a Beat.
Reklamní investice ve třetím čtvrtletí vzrostly meziročně o 2,5 procenta na 259,2 milionu korun. Nejvíce reklamy propagovalo produkty a služby pro volný čas, maloobchodní produkty a automobily. V závěru roku reklamní objem poroste. V příštím roce by pak mohlo přijít mírné zdražení rozhlasové inzerce.
Největší podíl na trhu mělo mediální zastoupení Radiohouse s 51,1 procenta, Radio United Services má čtvrtinu a Český rozhlas téměř 22 procent.
Denně nějaké rádio poslouchalo 62 procent populace, což je o 0,4 procentního bodu méně. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 86,5 procenta lidí.