Linka Liberec - Praha je podle Ondrůje první linkou, kde bude RegioJet v souběhu provozovat oba standardy autobusových linek. Pokud se novinka osvědčí, RegioJet může zavést toto rozlišení standardů služeb na další vnitrostátní linky s dobou jízdy v rozsahu jedna až 1,5 hodiny. Cestujícím, kteří si v předprodeji koupili jízdenky na spoje, které nově pojedou v kategorii low-cost, slibuje RegioJet kompenzaci ve výši pěti procent jízdného.

"Chceme, aby zákazník měl jasno v tom, že pokud jede spojem s Žlutým servisem, tak pokud nenastane nepředvídaná mimořádnost, je mu vždy garantován plný servis včetně přítomnosti stevardky a nasazení autobusu Fun&Relax. V případech, kdy se jedná o spoj bez stevardky a s nižším rozsahem služeb - a to včetně posilových spojů, jde pak o spoj v kategorii Low-cost za nižší cenu," řekla obchodní ředitelka autobusové dopravy RegioJet Marcela Hamříková.

U spojů zajištěných vozy Fun&Relax se podle Ondrůje nezmění rozsah služeb ani ceny. "Jízdní řád projde v srpnu drobnými úpravami, ale bude se jednat o takzvané hlavní spoje jezdící v hodinovém intervalu a v jízdním řádu budou označeny stejně jako doposud ikonkou Žlutého servisu ve stylu Fun&Relax," uvedl mluvčí.

Vedle toho budou v jízdním řádu vložené spoje jedoucí ve špičkách, nad rámec hodinového intervalu, převedeny do nové úrovně Low-cost. Na těchto spojích se o servis a odbavení postará řidič, případně bude samoobslužné. Spoj může být veden také autobusem smluvního dopravce, třeba libereckého dopravního podniku. "Součástí standardu Low-cost by mělo být nasazení moderního klimatizovaného autobusu s bezplatným internetem, nabídkou vybraného denního tisku a palubním časopisem Žlutý," dodal Ondrůj.