"Časopis se více než dříve zaměří na vlastní agendu. Kromě informací o dění v jednotlivých segmentech trhu bude přinášet i obsáhlejší analýzy a témata. Oživí se názorové rubriky, více prostoru dostanou také odborníci z trhu," uvedl ředitel redakcí Economia Vladimír Piskáček. "V každém čísle bude velký rozhovor k hlavnímu tématu s výraznou osobností z oboru," dodal šéfredaktor Filip Rožánek. Nadále se počítá s přílohou Extra.

Změnou podoby prochází také on-line verze, nový web magazínu www.mam.cz má být představen do konce roku. Postupně se zaměří na denní zpravodajství a reporty z důležitých akcí. Economia u něj počítá s částečným zpoplatněním, podobně jako u zpravodajského webu iHNED.cz. Vydavatelství v současnosti uvažuje o zpřísnění platebního modelu, které by u některých textů rovnou vyžadovalo zpoplatnění, tedy nikoli až po vyčerpání limitu.

Další obsahovou změnou časopisu je hodnocení reklamy, kterého se ujme stálá desetičlenná porota složená z kreativců a zástupců výzkumných agentur. Časopis se bude více věnovat případovým studiím a rozroste se o obory jako obalový design nebo sales promotion.

Týdeník Marketing & Media vydává Economia. Magazín o marketingu, agenturách a médiích poprvé vyšel v roce 1999, jeho tištěný náklad je 6300 kusů. V Česku se na média dále zaměřují například měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta nebo časopis MarketingSalesMedia, který vydává Empresa Media. Z oborových webů mezi nejznámější patří Mediaguru.cz, Médiář.cz, Borovan.cz nebo Digizone.cz. Vlastní web o médiích Mediahub nedávno spustila i Mafra prostřednictvím dceřiné firmy Mafra Slovakia.