Logo vytvořené Marešovou je podle Hemerkové jednoduché a originální. Radnice nyní bude s Marešovou jednat o podmínkách užití jejího grafického návrhu, který by se měl objevit také například na vizitkách, hlavičkovém papíru či dárkových předmětech. Cena zakázky i kvůli tomu zatím nebyla stanovena.

Podle Marešové, která už vytvořila logo a vizuální styl pro Brno, grafická podoba loga v sobě snoubí prvky znaku města, letecký pohled na Prostějov, pro který jsou charakteristické čtyři příjezdové cesty, půdorys radnice i znaky hanáckého kroje. Uvnitř loga může být kromě nápisu Prostějov například také symbol budovy radnice. Pokud bude logo použito při značení městských cyklostezek, tak jej lze doplnit jízdním kolem.

Lidé loni do veřejné soutěže poslali 204 návrhů loga Prostějova. Radní v prvním kole vybrali pět nejzdařilejších návrhů. Návrhy byly na sklonku léta zveřejněny na webových stránkách města, kde mohli lidé hlasovat o nejlepších návrzích. Role ankety byla poradní, o vítězném návrhu, který radnice hodlala odměnit 30.000 korun, měla v říjnu rozhodnout rada, která ale všechny návrhy zamítla.

"Zavedením loga Prostějov získá kvalitní jednotící marketingový nástroj pro posílení vlastní prezentace návštěvníkům a investorům a zároveň zjednodušující komunikaci s vlastními občany," podotkla Hemerková.