Ve zcela přepracovaném interiéru návštěvníky na první pohled zaujmou nové podlahové plochy a nový moderní nábytek. Kromě toho se mění také uspořádání vystavených vozů a řada dalších detailů interiéru. Rekonstrukce zahrnuje i úpravu venkovní fasády. Kromě architektonických změn je cílem modernizace zvýšení standardu pro zákazníky a kvality péče o ně.
Autosalony ve stylu modulárního konceptu již vítají zákazníky značky v Praze, Českých Budějovicích, Děčíně a Liberci. Největším a nejmodernějším centrem je nyní autosalon společnosti Auto Jarov v pražských Kunraticích. Rekonstrukce současných prodejních míst podle zásad modulárního konceptu "Facelift II" se uskuteční letos u všech prodejců se starým konceptem piazza. Dokončenou přestavbu již mají prodejci Olfin Car HK a Amond Kladno.
Modulární koncept pro autosalony značky Volkswagen, který lze v plném rozsahu realizovat u novostaveb, se zcela odlišuje od původního řešení autosalonů piazza z roku 1999. To se vyznačovalo centrálním prostorem inspirovaným tržištěm, kolem kterého se nacházely jednotlivá oddělení, jako je prodej vozů, náhradní díly nebo servis.
Nové minimalistické architektonické pojetí vychází z jednoduchosti kvádru, zatímco základní bílá barva stavbu vizuálně sjednocuje a odlehčuje. Dalším rysem modulárního konceptu je flexibilita, která umožňuje vytvořit objekt autosalonu na míru požadavkům investorů včetně dispozičního řešení interiéru, dodává firma.
Volkswagen byl za prvních pět měsíců druhou nejprodávanější značkou na tuzemském trhu s 7019 prodanými osobními vozy.