Porota složená z odborníků na marketing, PR agentury a zástupců pořadatele vybírala nejlepší prodejní místo tisku v zemi. "Soutěž Trafika roku chce ukázat na význam trafikantské profese, která byla doposud opomíjena. Neustále narůstající počet přihlášených trafik nejlépe ukazuje, že titul Trafika roku je stále žádanější značkou," uvedl generální ředitel PNS Radomil Juda.

Hodnotícími kritérii byla kvalita vystavení tisku, zákaznický přístup, originální řešení a inovativní postupy. "V letošním ročníku se sešlo mnoho kvalitních trafik. Nebylo lehké vybrat tu nejlepší, jelikož každá je osobitá a musí se vypořádat s jinými omezeními. Výsledky v obou kategoriích dokazují, že v této soutěži má šanci každý podnikavý trafikant," uvedla manažerka koordinace prodeje PNS Eva Wegmannová.

Například absolutní vítěz kategorii okénkový prodej podle poroty rozváží v sezoně tisk do okolních kempů "rikšou". Interiér vítězné trafiky s pultovým prodejem porotu zaujal vlastnoručně vyrobenými stojany na tisk. Další trafikanti pak například originálně využili reklamní plochy v okolí nebo vytvořili vlastní elektronický program pro správu své prodejny.

V obou kategoriích porota vyhlásila další dva vítěze. V kategorii trafika s okénkovým prodejem se jimi staly Hana Pražáková z Českých Budějovic a Petra Zídková z Jihlavy. Z kamenných prodejen porota ohodnotila Amforu Tabák Olgy Malíkové z Olomouce a trafiku Lenky Zemské z Rohatce.

První novinová společnost rozváží tisk prostřednictvím dceřiné společnosti PNS Grosso.