Na to, jak je polovina národa v reality show Big Brother nesnášela, se mají její účastníci sakra dobře. Téměř polovina z nich se vrhla na modeling a slaví úspěchy nejen v Čechách, ale hlavně v zahraničí. Nejžádanější ze všech je Terezie Olivová, jejíž tvář už znají v Kanadě a ve Spojených státech. Pro severoamerický trh natáčela hned dvě reklamy, kde má hlavní roli - v jedné popíjí míchaný alkoholický drink Clamato, ve druhé představuje jako servírka síť restaurací Chilli‘s steak house. V arabských zemích se zase líbí Karel "Plyšák" Frýd. Pro tento trh pil kávu Nestlé a převlékl se za hokejového brankáře, když propagoval sportovní módu Asics. "Zajímavé je, že v reklamách pro Českou republiku zase tak žádaní nejsou," diví se Rosťa Janků, jehož agentura Jaro Management zastupuje nejen Karla a Terezu, ale také Filipa Trojovského či Lenu Záhorskou a starala se i o Sylvu Ondrušíkovou a Petra Běhounka. "Ten se vrátil ke své profesi malíře pokojů a vede si dobře. A se Sylvou jsme spolupracovali jen měsíc," dodává Janků. Na "odbyt" jde i Lena Záhorská, která vedle módních přehlídek (nyní má tour po klubech se skejtovým oblečením Symphony) nafotila například katalog fitness módy Crane sports a spolu s Karlem Frýdem a Filipem Trojovským je i tváří sítě kadeřnictví Bomton. Ostatně ani Filip nezahálí, propaguje spodní prádlo Calvin Klein a oděvy VonDutch a také studuje hereckou školu.