Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Zábřeh
Administrativní pracovník/pracovnice se znalostí AJ

Obor:
Všeobecní administrativní pracovníci
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSV s maturitou
Doba zaměstnání:
od 15. října 2020 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 20 000 Kč/měsíc 30 000 Kč/měsíc
Poznámka:
Do našeho rozrůstajícího týmu hledáme administrativního pracovníka/pracovnici se znalostí anglického jazyka s minimální úrovní B1. Vaše pracovní náplň bude zahrnovat zpracování poptávek a komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek v účetním programu Pohoda, práce s PC a další administrativní práce. Požadujeme: aktivní přístup, pečlivost, skvělé komunikační schopnosti v českém i anglickém jazyce, časovou flexibilitu, vstřícné a příjemné vystupování. Nástup ihned nebo dle dohody. Prac. doba PO-ČT 8-16.30, PÁ 8-15.00. Kontakt: telefonicky, e-mailem - zašlete Váš životopis e-mailem na emailovou adresu: d.mankova@honter.cz.
Místo výkonu práce
HONTER Company s.r.o. - prac., Na Křtaltě 2394/42, 78901 Zábřeh
Kontakt:
Darina Maňková, 735012267, d.mankova@honter.cz
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC