Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Třinec
VEDOUCÍ ODBORU ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD

Obor:
Vedoucí v oblasti administrativních agend
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
VŠ magisterské
Doba zaměstnání:
od 1. ledna 2026 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 33 280 Kč/měsíc
Poznámka:
TŘ z:28/8/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 11. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Řízení činností a procesů odboru živnostenský úřad, rozhodování, koordinace, usměrňování a kontrola výkonu odboru. Výkon agendy dle živnostenského zákona. Platové podmínky: - Platová třída 11. - základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat) + příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - občan ČR, EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec s trvalým pobytem v ČR, - dosažení věku 18 let, - plná svéprávnost, - předložení výpisu z RT, - ovládat český jazyk, - splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, - výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 413/2024 Sb. Jiné požadavky: - organizační a řídící schopnosti, komunikační dovednosti, schopnost týmové práce, schopnost samostatného jednání a rozhodování, spolehlivost, odpovědnost, flexibilita, - znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy, - min. 3 roky praxe, výhodou práce na vedoucí pozici, praxe na obdobném místě a zkušenosti ve veřejné správě, - výhodou vzdělání v oboru veřejná správa, právo, podnikání a management, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL, - řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách). Předpokládaný nástup: - Od 01.01.2026. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 15/2025 do 15.10.2025 do 17:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem (podatelna@trinecko.cz). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání 1. kola výběrového řízení: 22.10.2025. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou
Místo výkonu práce
Statutární město Třinec - pracoviště, Jablunkovská 160, Třinec
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC