Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Třinec
Vedoucí kontaktního místa pro bydlení / koordinátor bytových opatření (muži, ženy)

Obor:
Všeobecní administrativní pracovníci
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
VŠ Bakalářské
Doba zaměstnání:
od 1. ledna 2026 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 35 840 Kč/měsíc
Poznámka:
TŘ z:24/10/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 11. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných a specializovaných agend na oddělení sociální pomoci odboru sociálních věcí - pozice Vedoucí kontaktního místa pro bydlení/koordinátor bytových opatření: terénní sociální šetření bytové nouze; základní a odborné sociální poradenství ve věci dávkového systému a dostupných sociálních služeb; vyhodnocení bytové situace občana a navržení potřebných podpůrných opatření; koordinace činností kontaktního místa pro bydlení a nastavování spolupráce jednotlivých aktérů dle zákona o podpoře v bydlení v rámci obcí s rozšířenou působností. Tvorba územní politiky bydlení. Platové podmínky: Platová třída 11. - základní platový tarif od 35.840 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Jiné požadavky: " zdravotní a odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, " orientace v oblasti sociální práce, sociálních služeb, veřejné správy výhodou, " aktivní a empatický přístup ke klientům, dobré komunikační a organizační schopnosti, " schopnost zvládat stresové situace, " samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, " vítána znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL, " řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách). Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: " profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, " ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, " výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy Předpokládaný nástup: 01.01.2026. Postup pro podání přihlášky: Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit na Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec, nejpozději do 20.11.2025 do 14:30 hodin. Přihlášku lze doručit osobně na podatelnu, poštou, prostřednictvím datové schránky (ID DS: 4anbqsj) nebo e-mailem na adresu podatelna@trinecko.cz. Zásilku nebo elektronickou zprávu označte textem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 20/2025". V případě, že si uchazeč přeje zachovat důvěrnost své účasti, může podat přihlášku v uzavřené obálce s uvedeným označením. Další informace: Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 26.11.2025
Místo výkonu práce
Statutární město Třinec - pracoviště, Jablunkovská 160, Třinec
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC