Poznámka:
Pracovní náplň:
- zpracování účetních dokladů a běžná účetní operativa: faktury došlé, faktury vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady
- zpracování cestovních výdajů
- příprava podkladů pro přiznání DPH, DPPO
- příprava roční účetní závěrky, příprava podkladů pro audit
Požadujeme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru, praxe min. 3 roky
- znalost podvojného účetnictví, DPH a orientace v ostatních daních
- MS Office, znalost Helios výhodou
- komunikace prostřednictvím Outlooku, Teams
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilita, schopnost spolupráce v malém kolektivu.
Nabízíme:
- možnost seberealizace, zázemí stabilní společnosti
- závodní stravování, příspěvek na vzdělávání, sportovní a kulturní vyžití, příspěvek na ŽP a PP
- služební notebook, mobilní telefon, příspěvek na dopravu
- možnost občasné práce z domova, flexibilní pracovní doba
- platové ohodnocení 40.000,-/měsíčně a více v návaznosti na dosavadních zkušenostech a praxi
- pracovní poměr na dobu určitou, poté prodloužení na dobu neurčitou
- nástup možný ihned.
Kontakt: e-mailem