Poznámka:
Pracovní náplň:
- zpracování účetních dokladů a běžná účetní operativa: faktury došlé, faktury vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady
- zpracování cestovních výdajů
- příprava podkladů pro přiznání DPH, DPPO
- příprava roční účetní závěrky, příprava podkladů pro audit
Požadujeme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru, praxe min. 3 roky
- znalost podvojného účetnictví, DPH a orientace v ostatních daních
- MS Office, znalost Helios výhodou
- komunikace prostřednictvím Outlooku, Teams
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilita, schopnost spolupráce v malém kolektivu
Vhodné i pro důchodce, matky na mateřské dovolené, flexibilní pracovní doba. Jedná se o dočasnou výpomoc dle potřeby.
Kontakt: E-MAILEM