Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Rosice
Asistent/ka projekční kanceláře

Obor:
Odborní asistenti v administrativě
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
Střední odborné (vyučen)
Doba zaměstnání:
od 1. listopadu 2025 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 30 000 Kč/měsíc
Poznámka:
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle dohody. Možnost práce na plný či zkrácený úvazek dle dohody. Quality Group je menší projekční kancelář u Brna. Fungujeme v dobře nastavených procesech, podporujeme samostatnost a vítáme nové kolegy, kteří přicházejí s nápady a dotahují je do konce. Hledáme asistentku/asistenta, která/ý myslí dopředu, sama/sám si všímá, co je potřeba, a umí ulevit jednateli i celému týmu. Nečekáme na zadání – očekáváme iniciativu, návrhy zlepšení a zodpovědné dotahování úkolů. Náplň práce Zpracování přijatých faktur a podkladů pro účetní, evidence majetku. Vedení knihy jízd, správa docházky a zaměstnaneckých benefitů. Objednávky kancelářských potřeb, vedení a organizace kuchyňky. Administrativní podpora týmu: pomoc s formuláři, sběr podkladů, základní dokumentace. Spolupráce s personalistkou a účetním (onboarding, podklady k mzdám, smluvní agenda). Aktualizace informací na webu, základní správa obsahu (CMS) a koordinace aktivit na sociálních sítích. Recepční práce: péče o příchozí návštěvy, pošta, telefonní hovory. Realizace různorodých ad-hoc úkolů od jednatele a operativní podpora chodu kanceláře. Ukázky očekávané proaktivity (co od vás chceme „samo-sebou“) Po obsazení pracovní pozice sama/sám uzavřete náborové kanály: stáhnete inzeráty z webu a sociálních sítí, upravíte kariérní stránku, informujete tým. Hlídáte termíny (smlouvy, revize, školení, benefity, ceníky) – s předstihem navrhnete další krok. Vytváříte a průběžně vylepšujete checklisty/šablony (onboarding, nákupy, akce, inventář). Týdenní stručný přehled pro jednatele: co proběhlo, co ho čeká, co potřebuje rozhodnout. Požadavky Výborné organizační schopnosti, pečlivost a spolehlivost; schopnost stanovovat si priority. Prokazatelná proaktivita: umíte si říci o zadání, ale ještě raději přicházíte s návrhem řešení. Dobrá znalost práce na PC (MS Office / AI), základní orientace v CMS (např. WordPress) výhodou. Výborná čeština v písemném projevu (bezchybný pravopis – práce s webem a příspěvky). Diskrétnost a profesionální vystupování. Výhodou: ŘP sk. B, základní povědomí o účetní/personalní administrativě, zájem o marketing. Co nabízíme Smysluplnou roli s reálným dopadem na každodenní fungování firmy – vaše iniciativa je vidět a oceňuje se. Přátelský, kompaktní tým (~15 lidí), rychlé rozhodování, minimum byrokracie. Flexibilitu: příležitostný home office, volný začátek/konec pracovní doby, možnost zkráceného úvazku. Možnost neplaceného volna. Akademie Quality Group – systematické sdílení know-how a profesní rozvoj. Benefity: občerstvení na pracovišti, firemní akce, služební telefon s daty a notebook i pro soukromé využití. Odměňování: nadstandardní dle zkušeností a míry samostatnosti; nabídku individualizujeme špičkovému kandidátovi. Forma spolupráce a nástup HPP; plný či zkrácený úvazek. Nástup možný ihned / dle dohody. Jak se přihlásit Zašlete životopis a krátký odstavec, v čem spočívá vaše proaktivita v administrativě (1–2 konkrétní příklady), na kariera@qualitygroup.cz (předmět: Asistent/ka – Vaše jméno). Těšíme se na setkání. Odesláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení. Zaměstnanecké výhody: Občerstvení na pracovišti – ovoce, cereálie, káva, čaj. Firemní akce – laser game, bowling, společné večeře, vánoční večírky. Služební telefon s daty a voláním i pro soukromé účely.
Místo výkonu práce
Quality Group s.r.o. - 03, Brněnská 1027, Rosice
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC