Poznámka:
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát:
. fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
. dosáhla věku 18 let
. je způsobilá k právním úkonům
. je bezúhonná
. ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
. vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci dle § 49a) zák. č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v souladu s ustanovením dle § 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
. znalost agendy sociálně-právní ochrany dětí a náhradní rodinné péče výhodou
. zkouška odborné způsobilosti pro správní činnost na úseku sociálně-právní ochrany dětí výhodou
. morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
. umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
. spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, schopnost učit se novým poznatkům
. znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
. ochota pracovat podle potřeb i mimo obvyklou pracovní dobu
. řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
. jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
. strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení právní a personální, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – referent/referentka sociálních věcí“.
Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 23. 8. 2017
Předpokládaný nástup: září 2017, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Jaroslav Svozil, vedoucí odboru sociálních věcí, tel. č. 582 329 301, Mgr. Bc. Marcela Vejmělková, vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí, tel. č. 582 329 550 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.