Poznámka:
Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou - uvedená délka zaměstnání se může změnit.
Hlavní úkoly:
Přijámání a organizace návštěv areálu zaměstnavatele; Zajištění provozu vnitřní a externí pošty; Organizace a zajišťování benefitních programů; Organizace studentských praxí a brigád
Požadavky:
praxe na obdobné pozici výhodou (recepce, administrativa, personalistika); Angličtina - minimálně na úrovni B1/B2 (aktivní komunikace s návštěvami, telefonáty, e-maily). Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook); Schopnost pracovat s interními systémy; Komunikační a organizační schopnosti. Spolehlivost, samostatnost, diskrétnost, zodpovědnost, pozitivní vystupování.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - Mgr. Aleny Okáčové:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: personalistika@precheza.cz;
- telefonicky (v pracovní dny 06,00 - 14,00hod.) na čísle 602 151 841;
- osobně (v pracovní dny 07,00 - 13,00hod.) na adrese místa výkonu práce