Poznámka:
Náplň práce:
-komunikace se zájemci o poskytování sociální služby,
-přijímaní a evidence žádostí, uzavírání smluv o poskytování sociálních služeb,
-komunikace s úřady a dalšími institucemi,
-pomoc klientů s vyřizováním osobních záležitostí,
-měsíční vyúčtování úhrad klientů,
-komunikace s rodinami klientů, organizace,
-řízení a kontrola práce pracovníků v sociálních službách,
-sestavování plánů směn PSS a zodpovědnost za personální obsazení.
Požadujeme:
-vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb.- obor sociální pracovník ( DiS., Bc. Mgr. ),
-praxi v sociálních službách minimálně 3 roky ( ideálně pobytové služby ) - podmínka,
-komunikační a organizační schopnosti,
-aktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, empatii,
-analytické myšlení a schopnost týmové spolupráce,
-trestní bezúhonnost,
-řidičský průkaz sk. B,
-ztotožnění se s posláním Charity.
Životopis a motivační dopis zasílejte do 10.10.2025 na uvedený email. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Výše mzdy bude upřesněná podle délky praxe, odborné kvalifikace a rozsahu zodpovědnosti.
Zaměstnanecké výhody:
Nabízíme:
-Stravenky po zkušební době,
-5 týdnů dovolené,
-věrnostní odměny a motivační odměny,
-stabilní a smysluplnou práci v podporujícím kolektivu,
-možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu,
-služební telefon,
-pracovní smlouva na plný úvazek s možností uzavření na dobu neurčitou po zapracování,
-pracovní doba od 7:00 hod do 15:30 hod