Poznámka:
Kontakt telefonicky Po-Pá 8-15 hod., e-mailem.
Hledáme posilu do našeho týmu, která se nezalekne výzev a dokáže skloubit organizaci, komunikaci i operativní řešení situací. Pokud vás baví, když věci fungují podle plánu, ale zároveň umíte pružně reagovat, pak by tahle práce mohla být právě pro vás.
Pracoviště: Moravskoslezský kraj
Co vás čeká:
-plánování a koordinace zakázek, aby vše běželo hladce
-administrativa - evidence docházky, podklady k fakturaci
-komunikace se stávajícími klienty a budování dobrých vztahů
-spolupráce na náboru a zaškolování nových kolegů, organizace nástupů
-práce na PC (MS Office, interní databáze)
-operativní řešení nečekaných situací
-občasná výpomoc při úklidu, když je třeba pomoci týmu
-řízení služebního vozidla (doprava pracovníků a materiálu)
-reporting a návrhy na zlepšení procesů
Co od vás očekáváme:
-zkušenosti s koordinací zakázek nebo vedením lidí (výhodou, ne podmínkou)
-schopnost dobře si zorganizovat práci a řešit problémy s klidem
-komunikativnost a administrativní pečlivost
-jistotu v práci na PC (MS Office - Excel, Word)
-řidičský průkaz sk. B a chuť řídit
-flexibilitu a ochotu zaskočit i v terénu
Co nabízíme:
-služební notebook a telefon i k soukromému využití
-služební vůz k dispozici na firmě
-možnost podílet se na fungování a růstu firmy
-odpovídající finanční ohodnocení a zázemí menší společnosti, kde každý má možnost ovlivnit věci
Zaměstnanecké výhody:
-Stravenkový paušál
-Příspěvek na penzijní připojištění