Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Olomouc
Registrační pracovník/pracovnice

Obor:
Pracovníci veřejné správy v oblasti státních regulací jinde neuvedení
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
Vyšší odborné
Doba zaměstnání:
od 1. ledna 2026 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 33 280 Kč/měsíc 35 770 Kč/měsíc
Poznámka:
Výběrové řízení č. 2025/72 Odbor/Oddělení: odbor živnostenský/oddělení registrace Druh práce: výkon ucelených agend v rámci působnosti statutárního města Olomouce zařazených v odboru živnostenském Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel) -dobré organizační a komunikační schopnosti -samostatnost -flexibilita -schopnost jednat s lidmi -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -příjem ohlášení živnosti a žádostí o vydání koncese, včetně oznámených změn -posuzování splnění všeobecných a zvláštních podmínek provozování živnosti -vydávání výpisů z živnostenského rejstříku -vedení správního řízení ve věci: -rozhodnutí o udělení koncese -rozhodnutí o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo o tom, že ohlašovatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění -zrušení živnostenského oprávnění v případě zjištění, že zápis do živnostenského rejstříku byl proveden v rozporu se zákonem -změny rozsahu předmětu podnikání a podmínek provozování živnosti rozhodnutím o změně rozhodnutí o udělení koncese -zrušení živnostenského oprávnění -zrušení živnostenského oprávnění na návrh orgánu státní správy vydávajícího stanovisko -uživatelské činnosti v živnostenském rejstříku (provádění zápisů, informování podnikatelů o provedených zápisech) -vyměřování správních poplatků -uživatelské práce v aplikaci IS RŽP, e-spis a Agendio (pořizování případů, sledování stavu pohledávek a případně předávání případů k vymáhání) -vedení evidence pohledávek včetně zasílání upomínek -kontrolování rozpracovaných případů, zpracovávání avíz na osoby a na subjekty, vyznačování, kontrolování a zpracovávání upozornění a přijatých usnesení z veřejného rejstříku v IS RŽP -kontrolování vyřízených dokumentů a uzavřených spisů a předávání do příruční spisovny -vedení evidence zemědělských podnikatelů a vydávání osvědčení o zápisu do evidence, provádění změn, přerušení zemědělského podnikání a rozhodování o vyřazení podnikatelů z této evidence Lhůta pro podání přihlášky: 5. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Místo výkonu práce
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc, , Olomouc
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC