Poznámka:
Nabízíme: HPP (možný i zkrácený úvazek), home office dle domluvy.
Požadavky:
Praxe na obdobné pozici min. 2 roky.
Angličtina: písemně bez problémů, občas mluvená.
MS Office (Excel, Word, Outlook, PDF) na výborné úrovni.
Výhodou: POHODA, ŘP sk. B.
Osobnostně: samostatnost, zodpovědnost, organizovanost, proaktivita, pozitivní naladění, odolnost vůči stresu, systémové uvažování a schopnost řešit problémy.
Co budete dělat:
• Spolupráce s externí účetní (doklady, evidence majetku, závazků a pohledávek, banka, inventarizace, fakturace, mzdové podklady, základní personalistika).
• Administrativní vedení dotačních projektů (finanční zpracování, tabulky, průběžné zprávy).
• Komunikace s dodavateli, odběrateli a institucemi (občas i v AJ).
• Monitoring zakázek: plánování, hlídání termínů
• Podávání veřejných nabídek do VŘ.
• Zajištění chodu kanceláře (agenda, korespondence, e-maily, provozní věci).
Jak se přihlásit:
• CV + motivační dopis na email info@echopix.cz
Firemní notebook, mobilní telefon, 25 dní dovolené, bonusy.