Poznámka:
Kvalifikační předpoklady:
minimálně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou nejlépe sociálního zaměření; organizační, komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, empatie; pracovní flexibilita, schopnost samostatné práce, odpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet), orientace ve správním řízení výhodou.
Popis vykonávané práce:
V rámci pracovní náplně budete zajišťovat plnění povinností dle zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře bydlení. Budete především poskytovat poradenství v oblasti bydlení, pomáhat klientům při vyhledávání, dosažení a udržení vyhovujícího bydlení. Budete vyřizovat žádosti o potvrzení o osobách evidovaných na seznamu potřebných, provádět změny údajů o bytu v evidenci, zpracovávat žádosti o zápis údaje o potřebě podpůrného opatření, vyřizovat formou správního řízení žádosti o zápis bytu do evidence. Budete vyhodnocovat bytovou situaci, podávat žádosti o závazná stanoviska Úřadu práce a podílet se na zpracování Zprávy o bydlení za dané území.
Nabízíme:
Perspektivní zaměstnání v novém oddělení, kde se budete podílet na jeho rozvoji; různorodou a zajímavou práci orientovanou na klienta; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, sociálně zdravotního volno); pružnou pracovní dobu; možnost částečného homeoffice; 200 hodin dovolené; možnost získání městského bytu.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz/kariera