Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Hlubočky
Účetní - personalista/personalistka

Obor:
Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky
Počet volných míst:
1
Provoz:
Dělené směny
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Doba zaměstnání:
od 1. ledna 2026 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 33 280 Kč/měsíc
Poznámka:
Charakteristika pracovní pozice: - komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetních závěrek za účelem jejich předávání na Olomoucký kraj a CSÚIS, - zodpovědnost za správnost a efektivnost ekonomického, daňového a finančního hospodaření, - sestavování rozpočtu a kontrola jeho plnění, - znalost agendy poklady a hospodaření a čerpání prostředků FKSP, - tvorba statistických výkazů, komunikace se zřizovatelem, bankami, pojišťovnami a Finančním úřadem, - příprava a správa směrnice, - příprava žádosti o datace pro SS a příprava finančních vypořádání poskytnuté dotace, - odpovědnost za vyplňování dat souvisejících s personální a mzdovou agendou ve výkazech zřizovatele, KISSoS, MPSV, či jiných institucí, - provádění dílčích pracovněprávních úkonů a personalistických prací – tvorba, zpracování a vedení zaměstnanecké dokumentace, personální evidence a dalších úkonů v rámci personální oblasti, - vedení agendy OOPP, jejich objednávání dle požadavku vedoucích pracovníků a vydávání, - evidence vzdělávání zaměstnanců, - evidence stravování zaměstnanců v závodní jídelně, - kontrola docházky zaměstnanců – práce v programu EQiup, - vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, zařazování do platových tříd podle katalogu prací, - zajišťování a dodržování pracovně – právních předpisů a předpisů z oblasti zaměstnanosti, sociální zabezpečení apod., - komplexní zajišťování oblasti organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování nebo přípravy a vzdělávání zaměstnanců. - zastupování zaměstnavatele v daných oblastech při jednání s vnějšími orgány, - komunikace s externími zástupci firmy zpracovávající mzdy, příprava podkladů pro zpracování mezd, - příprava výběrových řízení, stanovování zásad a kritérií pro výběrová řízení, - tvorba směrnic týkající se mzdové a personální oblasti, - stanovování zásad a pravidel pro hodnocení nebo odměňování zaměstnanců, - poskytování konzultací zaměstnancům. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - znalost zákona č. 410/2009 Sb. a souvisejících právních předpisů, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost prostředí účetního programu Gordic výhodou, - znalost příslušných právních předpisů týkající se personální oblasti, - řidičský průkaz skupiny B, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, aktivní znalost českého jazyka, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat, - trestní bezúhonnost, - zdravotní způsobilost. Co Vám můžeme nabídnout: - zaměstnání ve stabilní organizaci, - 25 dnů dovolené, - pružnou pracovní dobu, - zajištění stravování v organizaci, - odborný rozvoj a vzdělávání, - zaměstnanecké benefity (penzijní připojištění, příspěvek na stravování, možnost občasné práce z domova). K přihlášce zájemce připojí tyto dokumenty: a) strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k výkonu výše uvedené pracovní pozice, b) originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: Přihlášku s požadovanými doklady lze zaslat poštou nebo předat osobně v organizaci Domov Hrubá Voda, p.o., popř. prostřednictvím datové schránky ID: rimkhxs, a to nejpozději do 30.11.2025 do 12:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena do sídla organizace. Obálku označte: „VŘ ÚČETNÍ – PERSONALISTA/TKA – NEOTVÍRAT“. Pokud nebude v přihlášce vyžadováno vrácení osobních materiálů, budou ihned o skončení výběrového řízení skartovány. Na základě zaslaných podkladů může být zájemce o pracovní pozici pozván k osobnímu pohovoru.
Místo výkonu práce
Domov Hrubá Voda, příspěvková organizace, 11, 78361 Hlubočky
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC